Doppio opent touchpoint pop-up in Amsterdam

September 2019

Doppio opent touchpoint pop-up in Amsterdam

Doppio Bike, de tweepersoons e-bike waarop je samen door de stad kunt cruisen, heeft per 1 september 2019 een pop-up store geopend in de Ferdinand Bolstraat 65 in Amsterdam. In de winkel, die minimaal t/m november openblijft, kun je de online shop in real life ervaren. Ook is het een meet-up voor toekomstige Doppio-rijders en speciaal gecreëerd voor iedereen die een testrit wil maken en meer informatie wil over de twoseater. De winkel is geopend van dinsdag t/m zaterdag van 13.00-18.00 uur en op zondag en maandag alleen op afspraak.

Aan de muur in de 55m2 grote touchpoint winkel hangen verschillende hoogtes zadels in diverse kleuren, fatbike banden en staan uiteraard alle Doppio modellen die tussen nu en zes maanden op de markt komen, uitgestald. De Doppio Classico met cognac kleurig zadel is de eerste e-bike met buddyseat die wordt geïntroduceerd. Aan de inrichting van de winkel werkten verder mee Remi Versteeg, partner bij architectenbureau Space Encounters/Boring Collection en Staat/Lensvelt die The Chair ontwikkelden. Het Groenlab verzorgde de planten.

Uitnodiging

De officiële opening van de Doppio Store vindt plaats op donderdag 12 september a.s. van 17-20 uur. Je bent van harte uitgenodigd hierbij aanwezig te zijn.

<einde bericht>

Over Doppio

Doppio is een kruising tussen een fiets en een scooter waarmee je met twee personen 25 km per uur op het fietspad kunt rijden zonder helm. Zodra je trapt drijft de elektromotor je vooruit. De krachtbron van de Doppio Classico is een uitneembare, supersterke batterij van 840Wh, met Samsung cells, waarmee je tot 70 km ver kunt rijden. De Doppio Classico is een luxe e-bike die daarom thuis, persoonlijk met goede instructies door Go Bike Service wordt afgeleverd. Latere servicebeurten zijn op ieder gewenst moment en adres zelf in te plannen door middel van een app. De Doppio is online verkrijgbaar via www.doppio.bike vanaf €2.499 en is volledig te customizen. Doppio is in 2019 opgericht door Amsterdammer Peter Eiselin, die in zijn vrije tijd serieus aan amateurwielrennen en mountainbiken doet.

Zakelijke markt

Vooral voor zakelijke gebruikers is de Doppio interessant, door de nieuwe fiscale regeling die ingaat in 2020. Vanaf 1 januari kunnen bedrijven hun medewerkers of ZZP’ers een e-bike ter beschikking stellen waar ze dan privé 7 procent over betalen. Dat zou voor een bike van €2.500,- neerkomen op €7,28 per maand privé. In Amsterdam is de verscherpte wetgeving voor scooters met blauw kenteken die binnen de ring niet meer op het fietspad mogen, een accelerator. Andere steden zoals Den Haag en Utrecht zullen dit voorbeeld snel overnemen.

Info

Eigenaar Peter Eiselin is beschikbaar voor interviews. Klik op foto's voor downloaden beeld
Voor persinfo: Sabine Zurel [email protected]
M 06 211 64 550 www.doppio.bike